TEMELJI SE POLAGAJO

Danes so bili objavljeni porazni prodajni rezultati novih avtomobilov na ameriškem trgu v januarju.  Chrysler je tako mesec januar končal s 55% nižjo prodajo kot v istem mesecu lansko leto. Seveda pa take stvari razkrivajo tudi nekaj upanja. Denar, ki ne zaide v nove avtomobile, po vsej verjetnosti konča v obliki prihrankov. S tem se ameriška bilanca potrošnika izboljšuje, kar pomeni, da se temelji “gradijo na novo”.

Seveda je pri tem potrebno upoštevati tudi dejstvo, da se veliko avtov ni prodalo zaradi poostrenih kriterijev financiranja nakupov. In to kljub nizki obrestni meri. Mogoče si lahko s tem razložimo tudi ozitivne premike avtomobilskih proizvajalcev:

ford.png

  Vir: finance.yahoo.com

Osebno še zmeraj čakam, da se bodo zaloge že proizvedenih in neprodanih avtomobilih začele prodajati s konkretnim popustom. Da bi dobil avto s 75% popustom. Toliko so na primer izgubile nekatere delnice…

Comments are closed.